jag är väl ingen lampa

men lågenergi är ordet som comes to mind.

Och som jag avskyr det. Det var det värsta med att vara gravid, att vara så trött och begränsad. Nu är det så igen. Jag snackade med min fantastiska ljuvliga läkare som jag högaktar och respekterar för ett par veckor sedan. han ringde upp då jag bett VC att skriva ut recept på mer B-vitamin, vilket jag tidigare blivit tillsagd att äta livet ut.

Han tyckte att jag skulle ta ett uppehåll från b-vitaminer och järn och sedan gå och ta ett prov och se om jag verkligen fick brist eller om det bara var tillfälligt förra gången. Så i juni ska jag dit och kolla. Jättebra idé tyckte jag då, för jag vill inte äta massa tabletter om jag inte behöver. Men samtidigt kan jag inte vara så här trött. Då kommer P att lämna mig, huset förfalla, jag blir av med jobbet och förlorar alla mina vänner och Frozza bli tjock. Om inte energin är tillbaka när jag är av med den här förkylningen så måste jag ringa min doktor och få kolla det där tidigare.

 

Det här inlägget postades i Hälsa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

